• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen en retourneren

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent over je ontvangen product, er iets niet klopt aan je bestelling of er iets beschadigd is, willen we je vragen om altijd contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan samen met jou kijken naar de beste oplossing.

Bestelling niet compleet of verkeerd product ontvangen?

Is je bestelling niet compleet of heb je verkeerde producten ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij zullen een passende oplossing voor je bedenken.

Bestelling beschadigd?

Het kan helaas gebeuren dat het pakket beschadigt tijdens transport. Neem contact op met onze klantenservice en maak foto’s van de doos en van de beschadigingen. We zullen in overleg met een passende oplossing komen.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Voor wie de kosten van het retourneren van een product zijn, hangt af van de reden van retour. Overleg daarom even met onze klantenservice.

Tot wanneer kan ik een product retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen een product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product of de producten fysiek in bezit krijgt. Om een of meerdere producten te retourneren, moet je ons dat via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) laten weten. De verzendkosten voor het retourneren zijn in dit geval voor je eigen rekening.

Uitzondering herroepingsrecht

Het herroepingsrecht vervalt bij diepvriesproducten, omdat deze bederfelijk zijn. (Zie algemene voorwaarden Art.6-d).